Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Πτι Φουρ η άλλη εκδοχή






Δεν θυμάμαι αν σας έχω πει ότι το αγαπημένο μου κουλουράκι είναι το Πτι φουρ. Μιλάμε για πολύ μεγάλο έρωτα από τον καιρό που πήγαινα στη σχολή. Δεν θυμάμαι πόσες φορές είχα ζητήσει από τον καημένο τον δάσκαλο να τα κάνουμε, αυτά και τους εργολάβους. Βέβαια μετά έπρεπε να υποστώ και τις συνέπειες από τους υπόλοιπους συμμαθητές μου που μου ζητούσαν διάφορες χάρες για αντάλλαγμα!!!


Έτσι όταν πια βρέθηκα μόνη μου στην κουζίνα μου, αποφάσισα να πειραματιστώ λίγο ακόμη με αυτό το τέλειο μπισκοτάκι. Είχα βαρεθεί να ακούω τους γνωστούς και συγγενείς να μου λένε γιατί πρέπει μόνο η μια πλευρά να έχει σοκολάτα, γιατί δεν μπορούν να είναι γεμιστά με σοκολάτα και διάφορα άλλα. Σήμερα λοιπόν εκείνο που δεν αλλάζει είναι τα υλικά και το ζυμάρι, εκείνο όμως που αλλάζει είναι η μορφή τους.
Θα τα κάνουμε λοιπόν να έχουν και από τις δύο άκρες σοκολάτα και θα τα κάνουμε και γεμιστά με σοκολάτα και πασπαλισμένα με άχνη.

Αφού λοιπόν μπορείτε να ανατρέξετε στην αρχική μου συνταγή Πτι φουρ για να δείτε τα υλικά και την εκτέλεση σήμερα θα σας πω ότι θα χρειαστούμε επιπλέον μια μερέντα και άχνη ζάχαρη.

Ας κάνουμε πρώτα τα γεμιστά με την άχνη.


Αφού έχετε ετοιμάσει τη ζύμη γεμίστε μια σακούλα ζαχαροπλαστικής και κόψτε σε ταψί που έχετε στρώσει με λαδόκολλα μακριά λεπτά μπαστούνια. Αφήστε αρκετή απόσταση μεταξύ τους γιατί απλώνουν.
Σε μικρότερη σακούλα ζαχαροπλαστικής βάλτε τη μερέντα, κόψτε λεπτή μύτη και περάστε στη μέση ακριβώς μια λεπτή λωρίδα.


Περάστε από πάνω δεύτερη στρώση ζύμης και καλύψτε.


Ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 C για 13'-15' το πολύ. Μεταφέρετε σε σχάρα και αφήστε να κρυώσουν πάρα πολύ καλά πριν αχνίσετε.


Παραλλαγή με σοκολατένιες άκρες.


Απλώς θα πρέπει να κάνετε πιο μακριά τα πτι φουρ σας για να μπορέσετε να τα περάσετε εύκολα σοκολάτα και στα δύο άκρα. Μπορείτε αντί για μαρμελάδα βερίκοκο να βάλετε φράουλα που είναι και ο καιρός της τώρα. Μπορείτε φυσικά να κάνετε σκέτο σοκολάτα, σοκολάτα και τρούφα, μπορείτε να κάνετε ότι ευχαριστεί εσάς και τους αγαπημένους σας.


Σας εύχομαι για άλλη μια φορά καλή επιτυχία και ελπίζω να τα απολαύσετε όπως εγώ κάθε φορά που τα κάνω. Και αν κάποιος έχει καμιά καλή ιδέα για παραλλαγή πολύ ευχαρίστως να μου την πει.

Καλή σας απόλαυση.










10 σχόλια:

  1. παιδι μου εσυ εισαι καλλιτεχνιδα.. θα μου επιτρεψεις να δοκιμασω και απο τις δυο σου εκδοχες ε; ε;
    μιαμμμμ

    *πηγες σε σχολη;
    τι σχολη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλλιτέχνες είμαστε όλοι όταν αγαπάμε αυτό που κάνουμε, ευχαριστώ πολύ . Έχω πάει στο Ι.Ε.Κ Δέλτα αλλά εκεί σου μαθαίνουν μόνο τεχνικές. Τα παραπάνω θέλει να το δουλέψει ο καθένας μόνος του και πάρα πολύ. Σ΄ευχαριστώ και πάλι.

      Διαγραφή
    2. εχεις κανει καταπληκτικη δουλεια μπραβω κοπελα μου

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι που αναγνωρίζουν το καλό!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τα πτι φουρ !!!!!! Θα κρατήσω το link της συνταγής σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ Π Ρ Α Β Ο Βασιλική! Αυτό έχω μόνο σου πω, μπράβο! Σοκολάτα παντού!!! Ήταν που ήταν υπέροχα τα πτιφούρ σου... με πέθανες μ' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μετά τις πρώτες φωτογραφίες έχει κείμενο που αναφέρει δύο φορές την λέξη πτι φουρ που είναι link και παραπέμπει στην αρχική συνταγή. Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή