Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Μπανόφι





Σήμερα σηκώθηκα το πρωί και είχα διάθεση για καραμέλα και σοκολάτα, νομίζω ότι σε όλους μας συμβαίνει να σηκωνόμαστε το πρωί με διάθεση για κάτι, έλα όμως που τις τελευταίες ημέρες κανένας μας δεν ξέρει τι θέλει όταν σηκώνετε το πρωί! 
Θα φταίει η όλη κατάσταση που επικρατεί, θα φταίει το πολύ άγχος, ίσως που δεν κοιμόμαστε καλά, που ζούμε ίσως τα χειρότερα που εγώ τουλάχιστον έχω ζήσει μέχρι σήμερα. Δεν ξέρω αν πραγματικά αξίζει σε ένα blog για γλυκά  να αναλύσω εγώ την κατάσταση, ξέρω όμως ότι κάτι πρέπει να κάνω για να μου φύγει το πολύ το άγχος και όπως έχω ξαναπεί για μένα η ζαχαροπλαστική μαζί με τον κήπο μου είναι κυρίως ψυχοθεραπεία.


Έβαλα λοιπόν να κάνω ένα καφεδάκι μήπως και μου έρθει καμιά ιδέα και ξαφνικά βλέπω ότι είχα μερικές μπανάνες ξεχασμένες,  κατευθείαν πέρασε από το μυαλό μου το αγαπημένο μου μπανόφι. 
Καραμελένιο αλλά και σοκολατένιο γιατί θα κάνω σοκολατένια βάση αφού αυτά τα μπισκότα είχα στο ντουλάπι και με εκείνη την ανάλαφρη σαντιγί και τα κομματάκια σοκολάτας για γαρνίρισμα!!! 
Νομίζω ότι κάλυψα την πρωινή μου επιθυμία για καραμέλα και σοκολάτα τώρα δεν μένει πια παρά να αρχίσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα μήπως και ξεχαστώ λιγάκι.


Υλικά:

2-3 ώριμες μπανάνες
2 κουτάκια ζαχαρούχο γάλα
250 γρ. κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά
σοκολάτα για διακόσμηση


Για το μπισκότο βάσης:

400 γρ. μπισκότα σοκολατένια γεμιστά
100 γρ. βούτυρο λιωμένο


Εκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα τοποθετούμε τα ζαχαρούχα αφού πρώτα έχουμε αφαιρέσει τα χαρτιά τους (αν έχουν) και γεμίζουμε μέχρι να καλυφθούν με νερό. Τοποθετούμε επάνω σε μέτρια εστία και βράζουμε για τουλάχιστον 3 ώρες φροντίζοντας να συμπληρώνουμε ζεστό νερό όποτε η στάθμη του νερού μας κατεβαίνει. ΠΡΟΣΟΧΉ είναι πολύ σημαντικό να είναι συνεχώς σκεπασμένα. Μόλις περάσουν οι 3 ώρες αφαιρούμε από την εστία την κατσαρόλα και με προσοχή μέσα από την κατσαρόλα τα ζαχαρούχα και αφήνουμε  να κρυώσουν πολύ καλά. Αν θέλετε για πιο καλά κάντε τα από την προηγούμενη μέρα.
Εναλλακτικά και για όσους δεν θέλουν να κάνουν αυτή τη διαδικασία υπάρχει και στο εμπόριο κρέμα καραμέλας (dolce de leche) απλά είναι αρκετά πιο ακριβή και θα χρειαστείτε την ίδια ποσότητα (όση δηλαδή βγάζουν 2 ζαχαρούχα).

Χτυπάμε σε σαντιγί την κρέμα γάλακτος και την τοποθετούμε στο ψυγείο.

Λιώνουμε την μαργαρίνη και την ρίχνουμε πάνω από τα μπισκότα που έχουμε περάσει από το μπλέντερ. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να ενσωματωθεί το βούτυρο στο τρίμμα μπισκότου και στρώνουμε στην ταρτιέρα μας φροντίζοντας να καλύψουμε και τα τοιχώματα. Τοποθετούμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 1-2 ώρες.

Βγάζουμε την ταρτιέρα από το ψυγείο και από πάνω στρώνουμε την κρέμα καραμέλας .




Κόβουμε ροδέλες την μπανάνα και στρώνουμε πάνω από την καραμέλα.


Και από πάνω τοποθετούμε τη σαντιγί, όσο εμείς θέλουμε. Σηκώνει και περισσότερο από ότι έχω βάλει εγώ. Τοποθετούμε το μπανόφι στο ψυγείο μέχρι να το καταναλώσουμε.


Όταν έρθει η ώρα να το καταναλώσουμε γαρνίρουμε με κομματάκια σοκολάτας .


Σας εύχομαι καλή επιτυχία και καλή απόλαυση.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου