Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Cookies με κολοκύθα και σοκολατένιες σταγόνες





Το ξέρω ότι σας έχω εγκαταλείψει τον τελευταίο καιρό αλλά έχει μπει η Άνοιξη και με έχει πιάσει μια εμμονή με τον κήπο μου. Ήταν τόσο παρατημένος και τόσο χορταριασμένος και εγώ έχω τόσα πράγματα να κάνω αν θέλω να προλάβω τις καλοκαιρινές παραγωγές, που ούτε το βράδυ δεν μπορώ να κοιμηθώ επειδή σκέφτομαι συνεχώς τι πρέπει να κάνω για να προλάβω. Εδώ και 20 μέρες έχω φυτέψει σπόρους ντομάτας και ήδη έχουν ξεπεταχτεί οι πρώτες ντομάτες!!!


Έχω φυτέψει και τις πρώτες μου φράουλες στα παρτέρια από παλέτες που έχω κάνει, φύτεψα τα ηλιοτρόπια και τους κατιφέδες και έβαλα φυσικά τον άντρα μου να σκάψει και να αφρατέψει το χώμα που θα μπουν τα φετινά φασολάκια. Φυσικά ο καιρός δεν βοηθάει και πάρα πολύ οπότε έκανα ένα διάλειμμα και είπα κάθομαι που κάθομαι δεν κάνω κανένα cookie να έχω όταν θα πάω να συνεχίσω με τις δουλειές του κήπου!
Cookies με κολοκύθα και σοκολατένιες σταγόνες και πολλά αρωματικά όπως ταιριάζουν  άλλωστε με την κολοκύθα. Τι λέτε πάμε γρήγορα-γρήγορα να κάνουμε τα πεντανόστιμα και αρωματικά μας cookies; 

Υλικά:

230 + γρ.  αλεύρι για όλες τις χρήσεις
130 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
200 γρ. πουρέ κολοκύθας
160 γρ. καστανή ζάχαρη
50 γρ. λευκή ζάχαρη
1 αυγό σε θερμοκρασία δωματίου
1/2 κουτ. γλυκού χοντρό αλάτι
1 κουτ. γλυκού μπέικιν πάουντερ
1 κουτ. γλυκού κανέλα
1/2 κουτ. γλυκού μοσχοκάρυδο
1/4 κουτ. γλυκού γαρύφαλλο σκόνη
1 πρέζα τζίντζερ σκόνη (προαιρετικά)
1 βανίλια
100 γρ.  σοκολατένιες σταγόνες 


Εκτέλεση:

Σε ένα μέτριο μπολ κοσκινίστε το αλεύρι και ρίξτε μέσα το αλάτι, το μπέικιν πάουντερ, την κανέλα , το μοσχοκάρυδο, το γαρύφαλλο, το τζίντζερ, ανακατέψτε λίγο και αφήστε το στην άκρη.
Στον κάδο του μίξερ χτυπήστε με το φτερό το βούτυρο με τις δύο ζάχαρες μέχρι να ασπρίσουν και να αφρατέψουν, συμπληρώστε το αυγό και την βανίλια και συνεχίστε το χτύπημα μέχρι να ενσωματωθεί καλά το αυγό σας. Χαμηλώστε αρκετά το μίξερ σας και αρχίστε να ρίχνετε εναλλάξ μια κουταλιά από τον πολτό της κολοκύθας και μια κουταλιά από το μείγμα του αλευριού με τα μυρωδικά, μέχρι να τελειώσουν.
Τώρα εδώ ίσως να χρειαστείτε το + αλεύρι που αναφέρω στα υλικά, το μείγμα σας πρέπει να κολλάει αλλά να έχει και μορφή να μην είναι πολύ ρευστό, χρησιμοποιήστε κουταλιά-κουταλιά από το έξτρα αλεύρι αν το χρειαστείτε.




Προσοχή δεν πρέπει να χτυπήσετε πολύ το ζυμάρι σας και ας κολλάει στα τοιχώματα του κάδου γιατί μετά θα γίνει το μείγμα λαστιχωτό και δεν το θέλουμε. Ρίξτε και τις σοκολατένιες σταγόνες, αφήστε το μίξερ να πάρει μερικές στροφές και σταματήστε το.


Πάρτε το εργαλείο που χρησιμοποιούμε για παγωτό και γεμίστε το μέχρι την μέση του. Τοποθετήστε αραιά στο ταψί γιατί θα απλώσουν και λίγο.



Ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180-190 βαθμούς για 20-25 λεπτά αναλόγως τον φούρνο ή μέχρι να χρυσίσουν οι άκρες τους. Αφήστε σε σχάρα να κρυώσουν πριν τα καταναλώσετε.
Εμένα τώρα να μου επιτρέψετε να πάρω τα cookies μου και να πάω να συνεχίσω τις δουλειές στον κήπο μου. Εσείς αν δεν έχετε κήπο, σίγουρα θα έχετε καμιά γλάστρα στο μπαλκόνι, βγείτε έξω να πάρετε αέρα και να περιποιηθείτε τα φυτά σας που τόσο υπέφεραν φέτος το χειμώνα!
Απολαύστε τα cookies και την Άνοιξη όσο περισσότερο μπορείτε.

Καλή επιτυχία.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου