Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Κουλουράκια με φιστίκι Αιγίνης




Σήμερα είπα να κάνω κάτι εύκολο μια και η εβδομάδα μου θα είναι αρκετά δύσκολη.
Είναι μια απλή συνταγή, εύκολη και γρήγορη. Είχαν περισσέψει και τα φιστίκια Αιγίνης από την τούρτα και είπα να μην τα αφήσω άλλο στο βάζο και χαλάσουν ... 

Υλικά :

200 γρ. βούτυρο αγελάδας σε θερμοκρασία δωματίου
180 γρ. ζάχαρη καστανή 
2 αυγά
430 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ.γ  μαχλέπι σκόνη (σε φακελάκι στα σούπερ-μάρκετ)
1 κ.γ  κανέλα 
1 βανίλια
1/2 κ.γ μαστίχα σκόνη
80 γρ. φιστίκια Αιγίνης  (50 γρ. για το ζυμάρι και 30 γρ. για την διακόσμηση )
100 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα λιωμένη σε μπεν μαρί
100 γρ. λευκή σοκολάτα λιωμένη σε μπεν μαρί 

Εκτέλεση:

Στον κάδο του μίξερ χτυπάμε καλά τη ζάχαρη με το βούτυρο. Προσθέτουμε τα αυγά , σταματάμε το μίξερ , ρίχνουμε και τις σκόνες μας και ανακατεύουμε με το χέρι ή με μια σπάτουλα. 
Τέλος ρίχνουμε  τα φιστίκια Αιγίνης  . Χωρίζουμε το ζυμάρι μας σε δύο κομμάτια


παίρνουμε μια λαδόκολλα , τοποθετούμε μέσα το ένα κομμάτι και το ανοίγουμε με τον πλάστη



βάζουμε το ζυμάρι με την λαδόκολλα στο ψυγείο για μια ώρα περίπου για να κρυώσει ώστε να μπορέσουμε να το κόψουμε σε ότι σχήμα θέλουμε, με μαχαίρι ή  με κουπάτ. 

Το δεύτερο κομμάτι ζυμαριού μπορούμε να το διατηρήσουμε στο ψυγείο για περίπου μια εβδομάδα ή στην κατάψυξη για τουλάχιστον 3 μήνες. Κάθε κομμάτι ζυμαριού βγάζει ένα ταψί κουλουράκια.
Τοποθετούμε μια λαδόκολλα στο ταψί μας , στρώνουμε τα κουλουράκια αρκετά κοντά μεταξύ τους , επειδή δεν θα φουσκώσουν καθόλου, ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 C για 20 λεπτά.

Μόλις κρυώσουν καλά τα κουλουράκια μας διακοσμούμε όπως μας αρέσει. 

Καλή επιτυχία.


7 σχόλια:

  1. Νομίζω πως πρέπει να βάλεις στο blog μια φόρμα υποβολής ενδιαφέροντος για ποιοτική δοκιμή των αναγνωστών. Να μπορώ να μπαίνω και να γράφω "Θέλω και εγώ να δοκιμάσω αν έγιναν πράγματι τόσο ωραία όσο φαίνονται γιατί οι φωτογραφίες μπορούν να ξεγελάσουν, αφού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε γκουχου γκούχου και γω δηλώνω υποψήφια δοκιμάστρια αμ πως και μάλιστα θα προσπαθήσω να τα κάμω κιόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να συσταθεί μια επιτροπή δοκιμής και αξιολόγησης. Θα καταθέσω αίτημα. Γιατί, έτσι, μπορεί να φαίνονται λαχταριστά και να σε διαβάζω την ώρα που πίνω τον καφέ μου, και να θέλω κι εγώ, αλλά αν δε τα δοκιμάζω... μισες δουλειές κάνουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια πρέπει να είστε μια σωστή επιτροπή , δηλαδή 4-5 ατόμων. Μόλις συσταθεί η επιτροπή ενημερώστε με και εγώ θα σας λέω πότε θα γίνετε η δοκιμή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οπότε έχουμε και λέμε: 1 εγώ, 1 η panigirtzou, 1 εγώ, 1 η eleanna και 1 εγώ. το έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και όπως λέμε τα δικά μου , δικά μου και τα δικά σας , δικά μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή